حذف نشان تایید رسمی نیویورک تایمز در پی حملات تند ایلان ماسک.

به گزارش سایت کرستان مجازی، نیویورک تایمز پس از اینکه اعلام کرد برای نشان تایید رسمی اش پولی نمیپردازد، نشان تایید خود را در پلتفرم توییتر از دست داد. توییتر پس از اعلام اینکه از اول آوریل بخشی از یک اشتراک پولی است، شروع به حذف تیک های آبی و طلایی از حساب هایی کرده
به گزارش سایت کرستان مجازی، نیویورک تایمز پس از اینکه اعلام کرد برای نشان تایید رسمی اش پولی نمیپردازد، نشان تایید خود را در پلتفرم توییتر از دست داد.
توییتر پس از اعلام اینکه از اول آوریل بخشی از یک اشتراک پولی است، شروع به حذف تیک های آبی و طلایی از حساب هایی کرده است که قبلاً این نشان را داشته اند.
نیویورک تایمز به همراه چندین سازمان و افراد مشهور دیگر اعلام کردند که برای این تیک هزینه ای پرداخت نمی کنند.
این امر ایلان ماسک را بر آن داشت تا حملات لفظی تندی را به این روزنامه مطرح روانه کند.
آقای ماسک که مالک توییتر است در این پلتفرم نوشت: تراژدی واقعی این است که تبلیغات نیویورک تایمز حتی جالب هم نیست.
وی افزود: خوراک نیویورک تایمز از مدفوع توییتر است.
هنوز هیچ نظر رسمی از سوی توییتر در این باره اعلام نشد و نیویورک تایمز نیز به اظهارات آقای ماسک پاسخی نداده است.
بر اساس قوانین جدید توییتر، تیکهای آبی که زمانی حسابهای رسمی و تایید شده را نشان میدادند، از حسابهایی که هزینه آن را پرداخت نمیکنند، حذف میشوند.
سازمانهایی که بهدنبال نشان تأیید هستند در عوض باید هزینه ماهیانه 1000 دلار (810 پوند) را برای دریافت تیک تأیید طلایی بپردازند، در حالی که حسابهای فردی باید ماهانه 8 دلار (6.40 پوند) برای تیک آبی بپردازند.
این سرویس اشتراک برای توییتر درآمد ایجاد می کند، با این حال نگرانی هایی مطرح شده است که بدون فرآیند تأیید، تشخیص حساب های واقعی از حسابهای جعلی دشوار خواهد بود.
یک سخنگوی نیویورک تایمز گفت، علاوه بر پرداخت نکردن هزینه اشتراک، برای راستیآزمایی حساب توییتر روزنامهنگاران خود نیز پولی پرداخت نمیکند، مگر در موارد نادری که این وضعیت برای اهداف گزارش ها ضروری است.
پس از اعلام این خبر، این روزنامه که تقریباً 55 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد، نشان تأیید خود را از دست داد.
اما مشخص نیست که آیا همه سازمانها باید در سرویس اشتراک ثبت نام کنند تا تأیید شوند.
نیویورک تایمز با استناد به یک سند داخلی توییتر گزارش می دهد که ده هزار سازمانی که بیشترین فالوور را در توییتر دارند از این قوانین مستثنی خواهند شد.
از ماه دسامبر، توییتر سه نشان تأیید رنگ مختلف را معرفی کرده است:
۱. تیکهای طلایی برای سازمانهای تجاری.
۲. تیکهای خاکستری برای حسابهای وابسته به دولت یا سازمانهای چندجانبه
۳. و تیکهای آبی برای حسابهای فردی استفاده میشود.
بسیاری از سازمانهای خبری از جمله سیانان، لسآنجلس تایمز و واشنگتن پست، شرکتهایی هستند که اعلام کره بودند برای راستیآزمایی توییتر پولی نمیپردازند، اکنون تیک طلایی دارند.
سایر حسابهای نیویورک تایمز، مانند نیویورک تایمز آرتس و نیویورک تایمز تراول نیز نشان طلایی دارند.
به نظر می رسد حذف تیک های آبی به تدریج در حال انجام است.
افراد مشهوری مانند لبرون جیمز، بزرگ بسکتبال آمریکایی، که گفته بود برای تأیید حساب توییتر هزینه نمیکند، هنوز تیک آبی دارد. همین امر در مورد خواننده رپ آمریکایی Ice-T نیز صدق می کند، که او نیز از سیستم جدید پرداخت هزینه انتقاد کرده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0